Popis vozu B 250

  • Vozy NEJSOU vhodné pro cestování s kočárkem
  • Vozy NEJSOU určeny pro vozičkáře
  • Místo pro kočárek: NE
  • Nízkopodlažní: NE
  • Přebalovák: NE
  • Vnější dveře: jednokřídlé zalamovací šířky 65 cm
  • Dveře na chodbičku: 53 cm
  • Zasouvací dveře do kupé / oddílu pro sezení: 57 cm.
  • Uspořádání: oddílové / kupé

Hodnocení vozu B 250

vstupní dveře do vlaku šířky 65 cm
Strmé schody pro vstup do vlaku
Ve voze kupé - oddíly, 4 + 4 místa proto sibě
Vnější dveře se otevírají pomoci kliky

Vozy B 250 jsou vozy vyráběné od roku 1974 a v počtu 261 ks (!) stále provozovaných ČD v různém stupni modernizace.
Vozy mají kupé (4+4 místa) s úzkou chodbičkou. Okna otevíratelná.
Vozy B 250 nejsou určeny pro přepravu kočárků ani kol. Není tu na ně místo

Fotka vozu B 250 na pražském hlavním nádraží.
Vnější dveře na kliku mají jen 65 cm.
Vozy nejsou nízkopodlažní a nástupuje se po schůdcích.

B 249 nejsou určeny pro kočárky ani kola
Vnitřní dveře na chodbičku už jen 53 cm a do kupé zasouvací dveře 57 cm.
Ulička ve voze B249

Ulička ve voze B250. Okna jsou stahovací a mezi nimi madlo na přidržování. Uprostřed délky chodbičky je zúžení.

B 249

Kupé (oddíl) ve voze B 250. Sedačky jsou určeny pro 4 + 4 lidi. V roce 2007 začala úprava interiéru vozů B 250 a lavice byly přečalouněny modrým látkovým potahem. Na okně záclony, okna jsou stahovací

Na záchodě ve voze B249

Na záchodě ve voze B 250. Žádná elektronika. Nad umyvadlem zrcadlo.

B 249

Klady a Zápory vozu B 250

„Pohodlné sedačky na delší cestu. Pokud jsem v kupé sama nebo s dětmi, jde to.“

„Starý vůz: není nízkopdlažní, úzké dveře a hlavně ty strmé schody. I s malým kufrem je problém. K tomu ještě obtížné otevírání dveří na kliku.“

Hledáte jiný vůz?

Váš příspěvek (dotaz či komentář) se nezobrazí hned. Napřed čeká na schválení / zodpovězení. Poté bude uveřejněn.
Vaše email adresa je určena jen a pouze pro případnou odpověď na Vás dotaz / komentář. Vaše email adresa nebude nikde zveřejněna ani poskytnuta třetí straně, nebude na ní zasíláno žádné obchodní sdělení a ni nebude ani jinak zpracovávána. Pokud bude Váš dotaz / komentář zajímavý, budu jej, po úpravě, publikovat, ale bez uvedení Vašeho jména a email ad