V jízdním řádu 2025/2026 ujedou regionální spoje Českých drah v Karlovarském kraji v závazku veřejné služby celkem 2 392 045,9 mil. vlakokilometrů. ČD v regionu vypraví 240 osobních a spěšných vlaků v pracovní dny, které ujedou 7 283 kilometrů za den, a 219 osobních a spěšných vlaků o víkendech, které ujedou 6 649 kilometrů za den. ČD dále vypraví 14 mezistátních spěšných vlaků denně na lince Cheb – Norimberk (na území ČR ujedou 152 kilometrů za den) a 34 dálkových vlaků kategorie rychlík a expres (včetně Pendolina). Ty ujedou 2 073 kilometrů za den.
- Osobní vlaky v Karlovarském kraji. Ilustrační obrázek ČD
- Nádraží Mariánské lázně, ilustrační foto ČD
Změny na jednotlivých linkách ČD v Karlovarském kraji
Trať 140 Cheb – Karlovy Vary – Chomutov
- Všechny spěšné vlaky budou opět zastavovat na znamení na zastávce Hlavno.
- Bohužel z důvodu rozsáhlých stavebních prací a výluk s jednokolejným provozem mezi stanicemi Chomutov a Kadaň-Prunéřov, dojde k zásadním časovým posunům rychlíků Praha – Cheb a opačně a tím i k úpravám poloh regionálních vlaků s nejvyšší možnou prioritou na zachování přípojových vazeb. Technicky ale nebude možné nadále zajistit přípoje v Chebu na spěšné vlaky do Norimberka od rychlíků z Karlových Varů.
- U rychlíků Krušnohor (linka R15) z Chebu přes Chomutov do Prahy a zpět dochází k několikaminutovým posunům v čase jízdy.
- Ilustrační foto ČD
- Ilustrační foto ČD
Trať 141 Karlovy Vary – Merklín
- Karlovarský kraj od 14. prosince 2025 objednává jeden pár nových vlaků denně navíc s odjezdem z Karlových Varů dolního n. ve 13:25 a zpět z Merklína s odjezdem ve 14:18.
Trať 142 Karlovy Vary dolní – Johanngeorgenstadt
- Beze změny
Trať 144 Nová Role – Loket předměstí
- beze změny
Trať 145 Sokolov – Kraslice – Zwotental
- Zde jezdí GWTR
Trať 146 Cheb – Luby u Chebu
- beze změny
Trať 148 Cheb – Aš – Hranice v Čechách / Selb-Plößberg
- Z důvodu rozsáhlých výluk na hlavní trati a s tím souvisejícím posunem časů příjezdů a odjezdů rychlíků, dojde k rozvázání přípojů mezi tratěmi 148 a 140 ze směru z Aše a opačně na rychlíky směr Karlovy Vary. Tyto přípoje budou u většiny spojů do / z Karlových Varů zajištěny spěšnými vlaky s přestupní dobou v Chebu cca 20 minut.
- IC 512 Ostravan bude nově jezdit jako jednotka RailJet
Trať 149 Karlovy Vary dolní nádraží – Mariánské Lázně, – Horní Slavkov-Kounice
- Zde jezdí GWTR
Trať 161 Rakovník – Bečov nad Teplou
- Dochází k úpravám časů a vedení některých vlaků. Díky tomu se u většiny spojů odstraní hodinové čekání ve Žluticích při odpolední jízdě z Bečova nad Teplou do Rakovníka.
- Nový jízdní řád rovněž nabídne lepší přípoje v Blatně u Jesenice na rychlíky ve směrech Most a Plzeň, zlepší se tak spojení ze Žlutic do jiných částí České republiky.
Trať 178 Cheb – Mariánské Lázně – Plzeň
- beze změny
Trať 179 Cheb – Schirnding
beze změny
U ostatních tratí dochází pouze k minutovým úpravám časových poloh tak, aby byly zachovány přípojové vazby.
Krajskou veřejnou dopravu zajišťuje IDOK.info
Navazující příspěvky
Loňské změny v jízdním řádu 2025 v Karlovarském kraji – V neděli 15. prosince 2024 začal na železnici platit nový jízdní řád. Rozsah regionální dopravy v Karlovarském kraji, zůstal na podobné úrovni jako vloni. Přibude několik sezónních vlaků. Po roce došlo k obnovení přímého spojení mezi Chebem a Norimberkem.






