O nádraží
Zastávka Brestovec je na jednokolejné trati.
Je tu jediné nástupiště tvořené panely.
Na zastávce nejsou žádné služby, ani pokladna. Pod přístřeškem lavička na sednutí.
Zastávka je v zuboženém a počmáraném stavu.
Z cesty neodkazuje k nádraží žádná cedule.
Přístup na nádraží
- Veřejná doprava (MHD, BUS): BUS v docházkové vzdálenosti
- Parkování auta: Ano
- Parkování kol:
Přístup na nádraží
Nádraží, čekárna, pokladna
- Pokladny: Ne
- Čekárna: Ne
- Občerstvení: Ne
- Vizuální a hlasový navigační systém: Ne
- Bezbariérovost nádraží: Ne
- Restaurace: Ne
- Záchody: Ne
- Restaurace: Ne
- Úschovna zavazadel: Ne
- Bezbariérovost WC: Ne
- Odkaz na informaco o nádražím u dopravce:
- Orientace na nádraží: v pohodě
-
- Brestovec vlaková zastávka je uzavřena. Nejsou tu žádné služby ani pokladna. Okna a dveře zabedněné. Vstup na záchod vyražený. Nedoporučuji vstupovat.
-
- Není tu žádný info panel, nenašel jsem ani vylepený jízdní řád. Není tu ani žlutý označovač jízdenek Jihomoravského dopravního systému IDS-JMK. Není tu hlášení staničního rozhlasu.
Nástupiště
- Příchod na nástupiště: kdykoliv
- Bezbariérovost nástupiště: Ne
- Hlášení / odjezdové informační tabule: Ne
- Místa na sednutí: Ne
- Stav nástupiště: dlouhé, nízké, přehledné, přístřešek,
- Čistota: ne
-
- Na železniční zastávce Brestovec je jediné nástupiště u jediné koleje. Nástupiště je večer osvětlené.
-
- Nástupiště je dlouhé, v mírném oblouku. Je tvořeno panely, které jsou od strany kolejiště mírně zešikmené. Navíc, panely jsou vykotlané. Při chůzi dávejte pozor.
-
- Na konci nástupiště je vidět čelo tunelu M. R. Štefánika, který patřil se svoji délkou skoro 2,5 km k nejdelším tunelům v Československu.
-
- Pohled na celou délku nástupiště. Ale vlaky tu jezdí krátké, takže na vlak čekejte poblíž staniční budovy.
Památník výstavby tunelu M. R. Štefánika
-
- Mezi stanicemi Brestovec a Vrbovce zastávka je jeden z nejdelších železničních tunelů v Československu. Tento byl pojmenován po Generálu Milanu Rastislavovi Štefánikovi.
-
- Tunel Generála Milana Rastislava Štefánika prochází kopcem Poľana, proto se mu říká také Tunel pod Poľanou. Je dlouhý 2 422,9 metru. Stavba tunelu byla zahájena v červenci 1923 a ukončena v září 1926. Na jeho stavbě pracovalo 1443 lidí, šest dělníků při ražení tunelu položilo životy. Jejich jména ale na památníku nejsou.
Klady
Přehledné nástupiště
Zápory
Počmáraná a špinavá zastávka. Žádné služby, ani hlášení staničního rozhlasu. Nenašel jsem ani vylepený papírový jízdní řád.



















