Popis vozu Bdt 754

 

  • Vůz 2.třídy
  • Uspořádání: velkoprostorový vůz pro 72 (plus 11) cestujících a 16 kol
  • Vůz NENÍ pro vozičkáře
  • Místo pro kočárek: ANO
  • Místo pro kola: ANO 16 držáků na kola
  • Nízkopodlažní: NE
  • Přebalovák: NE
  • Zástrčky na elektřinu: NE
  • WiFi: NE
  • Obrazový a hlasový informační systém: NE
  • Dveře: jedno-křídlé zalamovací 65 cm
  • Dveře na oddílu pro sezení: 66 cm
  • Šířka uličky mezi sedadly: 58 cm
  • Okna se dají otevřít
  • Klimatizace: NE
  • WC: klasické, vidíte na kolej

Hodnocení vozu Bdt 754

Vstupní dveře do vozu šířky 65 cm
Sezení v oddíle pro větší počet cestujících
Ve voze je místo na kočárek
Ve voze je místo pro kolo
Vnější dveře se otevírají pomoci kliky

Vozy řady Bdt 754 se využívají na vlacích, kde se předpokládá značný počet cykloturistů. Na jedné straně vozu (označeno piktogramem) je velké místo pro kola a kočárky.

Do vozu se nastupuje přes jednokřídlé zalamovací dveře. Následují tři schody.

Sezení je na 72 sedadlech v uspořádání po dvou proti sobě, stoleček u okna. Sedadla jsou celkem pohodlná, byť se nedají polohovat. Opěrátka se dají sklopit.
Dalších 11 sedaček je v části pro kola a kočárky.

Pro uložení baťohů a kufrů jsou nad hlavou, police. 

Okna se dají otevírat do poloviny. Na oknech jsou proti slunci rolety. Vůz nemá klimatizaci.

Záchody jsou jen jednom konci vozu. Ovládání WC a umyvadla na tlačítko. Na záchodech není přebalovák a WC nejsou určena ani pro vozíčkáře.

Ve voze, u vnitřních dveří je tlačítko pro zastavení na znamení.
Vnitřní dveře do dalšího vozu jsou dvoukřídlé, ovládané na tlačítko.

Popis vozu Bdt 754

Vůz Bdt 754

Vůz Bdt 754, zde v létě 2019, na víkendovém cyklo-vlaku Pálavský expres z Brna-Králova Pole přes Břeclav do Znojma.

Vůz Bdt 754

U prvních dveří, na obrázku, jsou sedadla určena pro důchodce. Zatímco místo na kola je na druhé straně vozu, označeno piktogramem kola vedle vnějších dveří.

Místo k sezení ve voze 754

Sedadla ve voze Bdt 754

Ve voze Bdt 754 je 74 míst k sezení v uspořádání 2 a 2 proti sobě, u okna pevný stoleček 

Sedadla ve voze Bdt 754

Sedadla se ve voze Bdt 754 dají zcela sklopi do šikmé polohy. Opěrky ruskou jsu rovněž sklopné. Odpadkový koš pod stolkem. 

Místo pro kola a kočárky Bdt 754

Místo pro kola a kočárky ve voze Bdt 754

V jedné části vozu Bdt 754 je velké místo pro kola a kočárky. Jsou tu rámy až pro 16 kol.

Místo pro kola a kočárky ve voze Bdt 754

Místo pro kola a kočárky ve voze Bdt 754, pohled na druhou stranu směrem k oddílu pro sezení.

Součásti sedaček jsou rovněž bezpečnostní pásy. Tak aby kočárek neputoval, můžete jej připevnit pásy.

Místo pro kola a kočárky ve voze Bdt 754

V místě pro kola a kočárky je ve voze Bdt 754 také 11 sklopných sedaček. Můžete tedy sedět spolu se svými koly.

Dveře ve voze Bdt 754

Dveře do vozu Bdt 754

zalamovací dveře do vozu Bdt 754 se otevírají na kliku

Dveře do vozu Bdt 754

Vnější dveře vozu Bdt 754. 

Vnitřní dveře ve voze Bdt 754

Vnitřní dveře ve voze Bdt 754, šířka 66 cm

Detail otevírání dveří vozu Bdt 754

Detail otevírání dveří vozu Bdt 754, klikou dolů a otevřením do strany. Za jízdy blokováno.

WC ve voze Bdt 754

Záchod ve voze Bdt 754

Záchod ve voze Bdt 754, ovládání na tlačítka

Záchody jsou ve voze Bdt 754 dva a to naproti sobě. Na druhé straně vozu je totiž místo pro kola a kočárky.

Klady a Zápory vozu Bdt 754

„Ideální vůz pro cykloturisty. Mohou sedět buď v oddíle pro sezení, a když jsou zpoceni mohou sedět se svými koly.
Pohodlné sezení, na oknech stahovací rolety proti slunci.“

 

„Zalamovací dveře na kliku nejsou zrovna oblíbené. A na delší cestu bych určitě uvítala pohodlnější a aspoň trochu polohovatelná sedadla.“

Hledáte jiný vůz?

Váš příspěvek (dotaz či komentář) se nezobrazí hned. Napřed čeká na schválení / zodpovězení. Poté bude uveřejněn. Vaše email adresa je určena jen a pouze pro případnou odpověď na Vás dotaz / komentář. Vaše email adresa nebude nikde zveřejněna ani poskytnuta třetí straně, nebude na ní zasíláno žádné obchodní sdělení a ni nebude ani jinak zpracovávána. Pokud bude Váš dotaz / komentář zajímavý, budu jej, po úpravě, publikovat, ale bez uvedení Vašeho jména a email ad