Popis vozu 661 InterPanter

  • Kombinovaný vůz 1.třídy a 2.třídy
  • Vůz JE vhodný pro cestování s kočárkem, s kolem
  • Vůz JE vhodný pro vozičkáře
  • Místo pro kočárek: ANO
  • Místo pro kola: ANO Rám pro 10 kol
  • Nízkopodlažní: ANO
  • Přebalovák na záchodě:
  • Dveře: dvou-křídlé na tlačítko šířky 150 cm
  • Průchod do části k sezení: 70 cm
  • Ulička mezi sedaly: 47 cm
  • 8 míst v 1.třídě
  • 49 míst ve 2.třídě
  • 3 místa na sklopných sedačkách
  • Okno: se nedají otevřít
  • Klimatizace: ANO
  • WC: uzavřený systém, možno i ve stanici a v tunelu. 

Hodnocení vozu InterPanter 661

Vnější dveře vozu šířky 150 cm
Otevírání dveří na tlačítko
Ve voze je místo pro kolo
Ve vlaku je místo na kočárek
Ve voze je připojení k internetu
OteVe voze je hlasový nebo i obrazový informační systém – např. hlášení stanic
Elektrická zástrčka na nabíjení drobné elektroniky
Ve voze je klimatizace

Vůz 661 je součásti souprav InterPanter.
Ty jsou buď v pěti-vozové nebo tří-vozové.
Pokud pěti-vozové složení, pak souprava InterPanter má vozy číslo (661 – 662 – 064 – 662 – 660)
Pokud tří-vozové složení, pak souprava InterPanter má vozy číslo (660 – 662 – 661).

Každý vůz v soupravě je trochu odlišný, proto má vlastní číslování.
Tyto vlaky se používají pro rychlíky, například na trase Praha – Česká Třebová – Brno.

Vůz 661 je částečně nízkopodlažní. Hned za dveřmi velké místo pro uložení 10 kol nebo kočárků (pro invalidy na vozíku je lepší je vůz 660). V nástupním prostoru vozu 661 Jsou sklopné, a celkem pohodlné, sedačky. Navíc, díky dobře provedeným dveřím tady nefouká a cestování v tomto nástupním prostoru je tiché a pohodové. Můžete tedy mít kolo či kočárek po celou dobu pod dohledem.

Záchod je rovněž v nízkopodlažní části.

Vůz je kombinovaný, složený z části 1.třídy (8 míst, vše v nízkopodlažní části) a z části 2.třídy.

Uspořádání v 1.třídě je buď:

  • 2 a 2 proto sobě s rozkládacím stolkem,
  • 1 a 1 proti sobě s rozkládacím stolkem a
  • po jednom jako v letadle. Výklopný stolek z předchozího sedadla.

Uspořádání ve 2.třídě je buď:

  • 2 a 2 proto sobě se stolkem,
  • po dvou jako v letadle. Výklopný stolek z předchozího sedadla.

Mezi sedadly jsou sklopné opěrky na ruce. 

Odpadkové koše pro tříděný sběr jsou v prostoru u dveří, malé kastlíky na odpad jsou dole u sedadel v uličce. Větší dopadkové koše na tříděný odpad v nástupním prostoru, jak jsou kola.

Ve voze je hlášení stanic a obrazový informační systém.

Otevírání dveří na zelené tlačítko.

Místo k sezení v 1.třídě

Sedadla ve voze InterPanter 661

Červená sedadla 1.třídy ve vlaku InterPanter ve voze 661. Oddíl 1.třídy má jen osm míst k sezení.
Sedadla jsou po dvojici proti sobě s rozkládacím stolečkem. Přes uličku pak sedadla po jednom.

Sedadla ve voze InterPanter 661

1.třídu poznáte na první pohled podle červených sedadel. Sedadla jsou polohovatelná a mnohem pohodlnější než ve dvojce. K tomu zásuvky na nabíjení drobné elektroniky.

Výhodou 1.třídy je, že je v nízkopodlažní části vozu.

Místo k sezení ve 2.třídě

InterPanter - sedadla 2.třídy

Modrá sedadla 2.třídy jsou většinou již po třech schodech nahoru.
Uspořádání po dvou proti sobě, s malým stolkem pod oknem. Na odpadky jsou kastlíky dole na boku sedadla.  

Dveřní a nástupní prostor

Nástupní plocha vozu InterPanter 661
Držáky na kola InterPanter 661

Ve voze 661 soupravy InterPanter je 10 držáků na kola. 
Stejná plocha je určena pro cestování s kočárkem a jsou zde i tři sklopné sedačky.

Klady a Zápory soupravy InterPanter 661

„Nízkopodlažní soupravy, široké dvoukřídlé dveře. Hned v nástupním prostoru velké místo pro kola a kočárky. Pohodlný přejezd s kufrem do místa k sezení. Navíc kvalitní zvukový a obrazový informační systím. Za mne značka ideál.“

„Tvrdší sezení na delší vzdálenost. A uložení kočárků v nástupním prostoru u dveří. Což by v zimě nemuselo být pro dítě příjemné. Blbé je, že přes 1.třídu furt někdo chodí.“

Hledáte jiný vůz?

Váš příspěvek (dotaz či komentář) se nezobrazí hned. Napřed čeká na schválení / zodpovězení. Poté bude uveřejněn. Vaše email adresa je určena jen a pouze pro případnou odpověď na Vás dotaz / komentář. Vaše email adresa nebude nikde zveřejněna ani poskytnuta třetí straně, nebude na ní zasíláno žádné obchodní sdělení a ni nebude ani jinak zpracovávána. Pokud bude Váš dotaz / komentář zajímavý, budu jej, po úpravě, publikovat, ale bez uvedení Vašeho jména a email ad