O voze

  • Vůz: 2.třídy
  • Sířka dveří do oddílu pro sezení: 56cm
  • Uspořádání vozu: velkoprostorový
  • Šířka uličky mezi sedadly: cm
  • Počet míst k sezení:
  • Zástrčky na 230 V:
  • Nízkopodlažní: Ne
  • USB napájecí zástrčky:
  • Je vhodný pro vozičkáře: částečně
  • WiFi Internet:
  • Místo pro kočárek: částečně
  • Obrazový informační systém: Ano
  • Místo pro kolo: částečně
  • Hlasový informační systém: Ano
  • Počet míst pro kola: 0
  • Klimatizace: Ne
  • Vstupní dveře: Jednokřídlé zalamovací
  • Dají se otevřít okna: Ano
  • Šířka vnějších dveří: 60cm
  • WC vhodné pro vozičkáře: Ne
  • Šířka dveří do uličky: cm
  • Přebalovák na WC: Ne

Elektrické jednotky byly vyráběny od počátku 70.let a neprošly větší rekonstrukci. Dnes dožívají v okolí Brna v provozu poslední kusy.

Elektrické jednotky řady 560 a 060 jsou provozovány v pětidílné sestavě (po jednom vozu s místem pro strojvůdce na konci/začátku a se třemi vloženými vozy), popř. jako šestidílné sestavy, tzn. se čtyřmi vloženými vozy.

Infografika

Místa k sezení

Místa pro kola a kočárky

  • V mezidveřním prostoru není žádné místo na kolo či kočárek.

Chodba a ulička

Dveře a nástupní prostor

Záchod

Klady

Pohodné sezení na modernizovaných sedačkách. Dost místa na nohy. Místo pro kolo či kočárek je uvnitř oddílu pro sezení. Mohu je tedy mít stále na očích.

Zápory

Tento vlak má hrozně strmé schody pro nastupování. Naprosto nevhodné pro cestování s kočárkem, obtížné s kufrem. K tomu malá šířka dveří. A to pískání brzd … !

Nadace Vodafone