O voze

  • Vůz: 1.třídy
  • Sířka dveří do oddílu pro sezení: 64cm
  • Uspořádání vozu: velkoprostorový
  • Šířka uličky mezi sedadly: 55cm
  • Počet míst k sezení: 38
  • Zástrčky na 230 V: Ano
  • Nízkopodlažní: Ne
  • USB napájecí zástrčky: Ne
  • Je vhodný pro vozičkáře: Ne
  • WiFi Internet: Ano
  • Místo pro kočárek: Ne
  • Obrazový informační systém: Ano
  • Místo pro kolo: Ne
  • Hlasový informační systém: Ano
  • Počet míst pro kola: 0
  • Klimatizace: Ano
  • Vstupní dveře: Předsuvné jednokřídlé
  • Dají se otevřít okna: Ne
  • Šířka vnějších dveří: 80cm
  • WC vhodné pro vozičkáře: Ne
  • Šířka dveří do uličky: cm
  • Přebalovák na WC: Ne

Řazen jako první vůz na trase Vídeň – Brno – Praha. Vůz s pohodlnými a polohovatelnými sedadly 1. třídy a třídy business.  Klimatizace, wifi, stoly na práci. Své věci můžete odložit do police nad okny nebo do regálů na větší kufry. Záchod má jen jeden, v čele vozu u kabiny strojvedoucího.

Pokud hledáte jiný vůz jak RailJet Afmpz 890, pokračujte na abecední seznam hodnocených železničních vozů.

Pro znalce, na odkazu Česká nádraží.cz je filtrovací tabulka s možností vícenásobného třídění osobních vozů.

s

Infografika

Místa k sezení

Sedadla Business třídy

Místa pro kola a kočárky

  • V tomto voze není místo pro kola, ani pro kočáry.

Chodba a ulička

Dveře a nástupní prostor

Záchod

Klady

Velmi pohodlné sedadla jak ve třídě business, tak i v 1. třídě. Třída business je řazena na začátku (na konci) vlaku, takže přes ní nikdo nechodí. Dostatek místa kolem sebe a na nohy, ostatek úložného prostoru. Dobrá klimatizace a dobře těsnící vnější dveře, takže ani v předsíni není chlad či hluk.

Zápory

Jediné co je třeba vytknout je, že na celý vůz je jen jeden záchod a to za oddílem business. Cestující první třídy to mají snažší jít do vedlejšího vozu.