Vozy 2.třídy řady Bdtee 276 mají 80 míst k sezení. Na jedné straně vozu je plocha pro kočárky a pět kola. Označena z vnější strany piktogramem kola. Zde jsou i další 4 místa k sednutí na sklopných sedačkách. Na druhé straně vozu jsou pak záchody. Vozy Bdtee 276 se nasazují zejména na regionálních rychlících.
Vozy Bdtee 287 jsou starší vozy 2.třídy. Sedí se na lavicích po dvou a dvou proti sobě. Na jednom konci vozu je dvojice záchodů proti sobě přes uličku. Na druhém konci vozu, v části, kde se sedí, je místo pro kola a kočárky. Vůz je bez klimatizace a okna se dají částečně otevírat. Vnější dveře jsou zalamovací šířky 65 cm, otevírání na kliku. Takže nic moc.
Zdařilá rekonstrukce historické budovy nádraží v Hanušovicích. Hlavní vstup je po lomeném schodišti. Bezbariérový přístup je cestou vpravo kolem budovy. Zde je i parkoviště pro kola a auta. V čekárně pokladna, záchody, automaty na balené potraviny. Vše je bezbariérově přístupné. Bohužel velmi komplikované značení místa, odkud jede vlak.
Nádraží Praha-Uhříněves má dvě nástupiště. První nástupiště je u staniční budovy. Druhé nástupiště je z obou stran obklopeno kolejemi. Přístup na obě nástupiště je bezbariérový. Můžete využít buď schodů, nebo výtahu. Nástupiště jsou vysoká, přehledná a široká. Na druhém nástupišti je dvojice přístřešků.
Jihlavské nádraží je nepřehledné. Pozorně sledujte odjezdovou tabuli a číslování nástupišť a kolejí. Všechna nástupiště jsou nízká. Aspoň, že staniční budova, zázemí pro cestující, prošlo modernizací. Je tu pokladna, ČD centrum, čekárna, i záchod pro vozíčkáře. Zastávky MHD před nádražím, parkoviště pro auta v parku.
Vozy 2. třídy řady Bdmtee 281 mají dva páry dveří a vnitřní prostor je rozděleny do tří oddílů k sezení. Z dveřmi místo na kočárky či kola. Bohužel mají strmé schody, takže nástup a výstup není zrovna pohodlný. Sedí se úzkých na lavicích v uspořádání dva a dva proti sobě s malým pevným stolkem u okna.