Vůz 641 je součásti soupravy RegioPanter. Jezdí buď jako první nebo jako poslední vůz v soupravě, protože má stanoviště strojvedoucího. Hned za dveřmi je velké místo pro kočárky nebo invalidy na vozíku, a také držák na kola. Jsou zde i sklopné, a celkem pohodlné, sedačky. Navíc díky dobře provedeným dveřím tady nefouká a cestování i v tomto nástupním prostoru je tiché a pohodové. Záchod je rovněž v nízkopodlažní části, včetně přebalováku.
Dětské hřiště Líšný se nachází na ostrově řeky Jizery. Naproti od obchodu a hospody. Pokud jdete na vlak a máte čas, nebo si chcete s dětmi jen odpočinou, využijte toto nevelké, ale pohodové dětské hřiště. Je tu i info tabule o historii obce Líšný a zdejší přírodě. Text je ale psán jazykem dospěláků.
Vranovice mají čtyři nástupiště. První dvě nástupiště jsou nízké, přístup na druhé až po příjezdu a zastavení vlaku. 3. nástupiště je ostrovní, vysoké a bezbariérově přístupné podchodem. 4. nástupiště se nepoužívá. Stanice je po modernizaci. Jsou zde pokladny, info centrum, nápojové a potravinové automaty. Vpravo od budovy parkoviště na kola, před nádražím stanoviště autobusů, vpravo parkoviště pro auta. Hospoda přes silnici.
Bmz 245 jsou vozy 2.třídy pro dlouhé rychlíkové tratě. Do vozu se nastupuje přes jednokřídlé předsuvné dveře, které se otevírají na zelené tlačítko. Sedí se na pohodlných polohovatelných sedadlech v uspořádání tří a tři proti sobě. Posuvný podhlavník. WiFi připojení a zástrčky na napájení, hlášení a obrazový informační systém. Klimatizace.
Nádraží Praha-Bubny je nejhorším nádražím, které jsme zatím hodnotili. Nástupiště nejsou číslovaná. Žádné značení, žádné info tabule. Všechna nástupiště jsou nízká. Na nádraží žádné služby. Okolí nádraží strašné. Totální vnitřní periférie města. Tady je popis a hodnocení nádraží v Praze-Bubny, které jsme navštívili v červnu 2020.
Lipová-lázně je malé nádraží, kde se kříží vlaky, co jedou z Jeseníku dolů na jih, se spěšnými vlaky od Brna. Současně tu začíná trať do Javorníku ve Slezsku. Na nádraží v Lipové jsou čtyři nástupní koleje. Nástupiště jsou nízká a úzká. Navíc, nejsou označena. Takže se napřed podívejte ze které koleje vám to jede a pak venku odpočítejte kolej od staniční budovy.